Op zaterdag  15 september ontvangen we Sint Genesius Rode

 

Naar twee-jaarlijkse gewoonte komen onze vrienden uit Rode op bezoek.

         Wij verwelkomen hen omstreeks 10.30u waarbij een aperitief aangeboden wordt door onze

         club.

Dit wordt dan gevolgd door een warme maaltijd (namelijk mosselen met friet, of een koude

         schotel).

Al onze leden zijn natuurlijk ook welkom voor dit mosselfestijn en de kostprijs voor

         mosselen bedraagt 19 euro p.p. en voor de koude schotel 15 euro p.p

 

         Er zal een lijst uitgehangen worden voor de liefhebbers.

 

         Na het middagmaal starten de wedstrijden om 14.00u, er wordt gespeeld in meli-melo over

         3 ronden.

Inleg om deel te nemen bedraagt 3 euro p.p. Verdere info volgt.

En de winnaars zijn: Jean en Chantoux