Op zaterdag 15 september ontvangen we Sint Genesius Rode

Naar twee-jaarlijkse gewoonte komen onze vrienden uit Rode op bezoek.
Wij verwelkomen hen omstreeks 10.30u waarbij een aperitief aangeboden wordt door onze
club.
Dit wordt dan gevolgd door een warme maaltijd (namelijk mosselen met friet, of een koude
schotel).
Al onze leden zijn natuurlijk ook welkom voor dit mosselfestijn en de kostprijs voor
mosselen bedraagt 19 euro p.p. en voor de koude schotel 15 euro p.p
Er zal een lijst uitgehangen worden voor de liefhebbers.
Na het middagmaal starten de wedstrijden om 14.00u, er wordt gespeeld in meli-melo over
3 ronden.
Inleg om deel te nemen bedraagt 3 euro p.p. Verdere info volgt.
En de winnaars zijn: Jean en Chantoux
